Erweiterte Suche
Preis einschränken:

19,90 EUR*
Details Die-effektivste-Online-Marketing-Strategie-Anleitung-zum-Aufbau-einer-E-Mail-Kundenliste

"Die effektivste online Marketing Strategie, Anleitung zum Aufbau einer E-Mail Kundenliste" ist ein Handbuch mit den neuesten Infos und Strategien zur Kundengewinnung. Sie wissen es längst, nicht wahr? Webseiten halten nicht, was die Programmierer ...

13,99 EUR*
Details Guerilla-Marketing-Strategien-online-und-offline

Studienarbeit aus dem Jahr 2012 im Fachbereich Medien / Kommunikation - Public Relations, Werbung, Marketing, Social Media, Note: 2,0, Europa-Universität Flensburg (ehem. Universität Flensburg), Sprache: Deutsch, Abstract: Die Werbung ist heutzutage ...

12,49 EUR*
Details Digital-Marketing-Strategies-for-Online-Success

The force of the internet and the power of online consumers have dramatically altered the face of today's business world. Understanding and using this resource to its best advantage is essential to the success of every business. "Digital Marketing ...

19,29 EUR*
Details The-Nonfiction-Book-Marketing-Plan-Online-and-Offline-Promotion-Strategies-to-Build-Your-Audience-and-Sell-More-Books

The Nonfiction Book Marketing Plan After finally getting a book published, many authors find that the hardest part wasn't actually writing the book or getting it into print. The biggest challenge lies in marketing the book. Aside from the fact that it ...

12,06 EUR*
Details E-commerce-Get-It-Right-Essential-Step-by-Step-Guide-for-Selling-Marketing-Products-Online-Insider-Secrets-Key-Strategies-Practical-Tips-Simplified-for-Your-StartUp-Small-Business

E-commerce Get it Right! Discover the 4 Critical Steps for Building and Marketing a Highly Profitable Start-Up or Existing E-commerce Website... Whether you are a Start-up or if you have an existing e-commerce website that is struggling to make a ...

79,99 EUR*
Details Digitales-Dialogmarketing-Grundlagen-Strategien-Instrumente

Grundlagen, Strategien, InstrumenteGebundenes BuchDas Dialogmarketing hat sich durch den Aufschwung des Online- und Social Media-Marketings grundlegend gewandelt. Die Zahl der Medien, durch die ein Dialog mit den Zielpersonen geführt werden kann, hat ...